Massor att göra.

Hej!
Igår kväll hyrde klassen Nordic Lights lokaler, bjöd in ettorna och hade det jätte trevligt. Kanske är det sista gången vi träffades för att bara ha trevligt. Eric hämtade mig 11:00 och ca 12 fick vi oss iväg med bilen ner över Sverige. Kl 06:45 var vi hemma i Ovanåker och gick och la oss på direkten. 2 Timmar senare blev vi dock väckta för att hinna träffa min mormor och hennes vännina.

Så nu ligger jag här i gästrummet, mätt och väldigt trött. Funderar på att sova ett tag så att jag kan skriva nått vettigt på affärsplanen senare.
Eric åkte ändå in till Bollnäs för att träffa vännerna, så det är väl likabra att jag vilar.

På onsdag ska arbetsproverna för beckmans vara inlämnade och på fredag ska uppsatsen vara klar. PUH säger jag bara. Hur ska jag hinna med allt? Det kommer att bli en stressig vecka!

Bäst att sova nu då, så jag får mer energi.

/Nadja

Kommentera

