Planering och nya idéer.

Hej!

Inatt kunde jag inte sova. Det snurrade omkring ca 100 nya idéer och jag blev helt tokig. Fick gå upp några gånger och skriva ner alla mina idéer. De bestod mest i innovationer som jag kan ha användning av när jag ska söka in till Beckmans DesignHögskola. Det slutade iaf med att jag somnade med penna och block i sängen.

Idag har jag försökt komma ihåg alla idéer och ska snart skissa upp dem. Det gäller att jag får ner dem på papper idag för imorgon kväll tänkte jag ägna mig åt att få in dem i datan genom CAD.
Får se hur det ska gå.

MAJ LISTAN:

* Lära mig Illustrater och Photoshop

*Beckmans
– Uppgift 1. Parasit 10-15 kubikmeter som ska fästas på hus
– Uppgift 2. Pall till Mode eller Sportföretag
– Uppgift 3. Mönster som ska passa på byggnad, tapet och mugg

Samtliga uppgifter presenterat på 3 A3 i tre pannåer.
Samt skissblock för att visa processer och 5 egna idéer.

*Skriva Affärsplan

*Skriva Uppsats/Rapport

*Hemsida

* Ny Logga

* Sy Kläder

Kommentera

