Säljtävling

Idag är det säljtävling för mig kl 14:00.

Det gäller då att sälja så mycket man bara kan inom en ram av 6 timmar. Detta borde vara en enkel match men eftersom jag känner mig osäker på varorna kan det uppstå vissa problem.
Därför känner jag mig lätt nervös inför denna tävling.

Men vad kan gå fel egentligen? Jag kan säga fel till en kund, kan börja svamla, kan säga rätt men ha fel kroppsspråk, kan bli trött och less och därigenom förlora.
Det var det som kunde gå fel, alltså borde jag inte vara så nervös.

Så nu ska jag gå och peppa igång mig om och om igen.

Wish Me Luck!

Kommentera

